wtorek, 23 czerwca 2015

www.leclerc.com.pl zakupy on-line


Miałam tą przyjemnośc wziąć udział w kampanii organizowanej przez Streetcom dla sklepu Leclerc, który promuje swoją sprzedaż on-line.
Pierwsze spostrzeżenia, no ok, ale niestety jak dla mnie, osoby, która lubi chodzić po sklepie chociażby dla rozrywki, kolejne godziny siedzenia przed komputerem i szukania odpowiendich produktów, to nie to :)
Ale, że już dostałam bon wart 50 zł uprawniający mnei do zakupów w sklepie www.leclerc.com.pl to aż szkoda było nie skorzystać. Minusem było to, że dostawa jest płatna, na terenie Warszawy 15 zł, a przesyłki poza Warszawę wynajętą firmą kurierską DPD, gdzie cena dostawy wynosi 19.00zł za przesyłkę do 20 kg. No i musiałam pokombinować, gdzie mam zrobić to zamówienie, czy do babci bo mieszka na bielanach, czy do pracy... a tu mimo, że dostawa to do domu będę musiała sama przytachać produkty, czy dopłacić do kuriera i zamówić do domu, ale w domu jestem dopiero wieczorami...
Wybrałam jednak dostawę do pracy, tu jestem dostępna w godzinach przyjazdu kuriera Leclerc. Fakt zamówiłam chemię gospodarczą i miętę w doniczce, wszystko było zapakowane w kartony i przyjechało całe o określonej przeze mnie w formularzu, godzinie. Tutaj nie mogę się do niczego przyczepić. Ale.. zawsze jest jakieś ale :)
Może zanim zacznę narzekać poniżej pokaże kilka zdjęć jak wygląda sklep
Strona główna jest jaka jest, nie jest jakas super nowoczesna :)



W miarę fajne wrażenie zrobiła wyszukiwarka po popularnych działach, może dlatego jest przyjemniejsza dla oka, bo posiada obrazki przyporządkowane do konkretnego działu.


Ale to chyba na tyle jeżeli chodzi o plusy :) Minusem jest to, że wybierając konkretny dział, np. Nabiał, znowu pojawia nam się taka zwykła lista, z której wybieramy kolejne produkty. Prosta, niezbyt przyjemna dla oka

dalej lista wygląda już ok, widzimy obrazek, po kliknięciu w dany przedmiot, pojawiają się szczegóły produktu. To wygląda w miarę w porządku. :)



Podsumowując, chciałam podać w jednym miejscu co bym zmieniła i co zniechęca do korzystania z tego sklepu:
  • koszty dostawy
  • brak możliwości sortowania produktów po cenie
  • brak większości produktów z gazetki promocyjnej
  • brak produktów, których akurat szukałam, a wiem, że w sklepie stacjonarnym są dostępne
  • mała różnorodność warzyw i owoców
  • drogo
  • kurier DPD blokuje możliwość zamawiania niektórych produktów (np. mięso)
  • darmowy transport od 300 zł

No to teraz plusy, żeby nie było, ze tak wszystko mi się nie podobało :)
  • bardzo dobry kontakt z obsługą sklepu
  • brakowało mi 4 zł do zrealizowania całego kuponu (50zł) i w dniu dostawy miałam telefon, czy coś dołóżyć do zakupów, żebym nie straciła tych 4 zł :)
  • dostawa w określonych przeze mnie godzinach
  • duża dostępność godzin dostawy
  • dostawa w weekend
  • dobrze opakowane produkty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz