piątek, 30 stycznia 2015

Prezent na walnetynki dla NIEGO

Dla dziewczyny zawsze łatwo coś wybrać. Czy to miś z serduchem, kwiaty, kolacja, kino, bielizna, łańcuszek czy bransoletka, zawsze problem jest z facetem, jemu kwiatków nie kupimy :)

Jak już wcześniej wspominałam nie uważam by walentynki, były jakimś wielkim świętem żebyśmy musieli obdzielać się prezentami takiej wartości jak na inne święta np. urodziny. To symboliczne święto, kiedy kolejny raz tak lekko pod przymusem, a bo 14 luty:) okazujemy komuś, że go lubimy, kochamy.
Największym problemem jest znaleźć pomysł na prezent dla 2 połówki, a szczególnie dla faceta. Znalazłam kilka pomysłów, niektóre z nich już wykorzystałam,a z niektórych zapewne skorzystam w przyszłości.







Taki standardowy prezent walentynkowy dla faceta, nie jest widoczny na co dzień więc facet chętnie go przyjmie. Wiadomo, że mężczyźni nie lubią się obnosić z uczuciami itd :) A gatki jak gatki, zawsze się przydają.




bardzo modne są teraz ciuchy z fajnymi, wyjątkowymi napisami. Możesz kupic facetowi taką bluzę, lub kupić też dla siebie z odpowiednim napisem, bedziecie fajnie razem wyglądać :)

Źródło




Fajny prezent dla faceta, który lubi bądź musi chodzić ubrany elegancko :) Nie jest on strasznie widoczny, ale za to efektowny, nie kosztuje też zbyt wiele, może być głównym prezentem, albo miłym dodatkiem.













Taki mały niedrogi gadżet :) Fajne, niedrogie, a pasuje idealnie na walentynki. 












Sushi! Ach, jak nie chcesz wydawać fortuny, a macie jakiekolwiek pojecie o gotowaniu, to wspaniały pomysł na prezent dla niego! Wspólnyw ieczór z robieneim sushi, a później zajadanie sie nim! to jest to :)













Jeżeli chcesz wydać trochę więcej, to ten pomysł na pościel jest dla Ciebie. Akurat ta jest z Home&You więc i cena nie jest zbyt niska, ale można podobne znaleźć dużo taniej. 






Najwspanialszy szampan z możliwych. Pyszny, słodziutki i cena nie jest jaka strasznie wygórowana (ok 35 zł w supermarkecie). Ja się w nim zakochałam, jest wspaniały na romantyczne kolacje we dwoje, kupując taki prezent swojemu fasetowi, na pewno spędzicie miło i słodko walentynkowy wieczór :) 





Gdy nie macie nic zaplanowanego na wieczór, wpadnij do niego z pizzą, którą uwielbiacie, ale taką w kształcie serca. W walentynki, bardzo dużo pizzerii ma w ofercie właśnie takie placki:)

źródło




Skrzynka dla majsterkowicza! koszt ok 50 zł, ale jaka frajda. Smakuje cudownie i tak samo wygląda. Ten jak i kilka innych fajnych pomysłów z czekolady można znaleźć na stronie http://chocolissimo.pl/



Jak masz trochę czasu, fajnym pomysłem, dla faceta, który pali, jest zrobienie własnych opakowań na paczkę zapałek. Ewentualnie, jeżeli masz jakieś pudełko i chcesz w nim zmieścić jakieś cukierki czy cokolwiek innego, to ten pomysł jest dla Ciebie!


Źródło





Przez żołądek do serca! a co dopiero gdy dasz mu takie muffiny!


3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Praktycznie mój facet nigdy nie narzekał na to jakie prezenty dostawał. Ale odkąd zamawiam oryginalne gadżety z https://4gift.pl/prezenty/prezent-dla-niego to jest bardzo mocno zaskoczony. Jak dla mnie takie pozytywne zaskakiwanie swojego faceta ma bardzo wiele plusów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie robiłem nigdy prezentów na walentynki dla mężczyzn, ale za to dla kobiet bardzo często. Tym bardziej, że w końcu w sklepie https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-kobiet jest cała masa wyboru upominków dla kobiet więc na pewno każdy z nas wybierze coś ciekawego. Ja nigdy się na tym sklepie nie zawiodłem.

    OdpowiedzUsuń