wtorek, 17 września 2019

Persil DISCS 4in1 – polecam z czystym sumieniem!





Persil Discs 4 in 1 z technologią Deep Clean, to pierwsze na rynku kapsułki, które dają nam niesamowitą moc prania dzięki połączeniu 4 komór z innowacyjną formułą piorącą.

Pranie dzięki Persil dostarcza mnóstwo radości! Kupując opakowanie Persil Discs 4 in 1 otrzymujemy 28 kapsułek piorących.

A skąd dowiedziałam się o tych kapsułkach? Jetsem Ambasadorką Streetcom i to własnie dzięki nim mogę testować Persil Discs 4 in 1. Ty też mozesz zostać Abasadorem i testować produkty. Wystarczy się zarejestrować >>>>> i wypełniać ankiety. Poniżej zdjęcia paczki jaką otrzymałam i dzięki, której mogę przestawić Wam Persil Discs 4 in 1:

 
  
Moje pierwsze wrażenie po otworzeniu opakowania:  
  • ładne, zgrabne nieduże opakowanie
  • przepiękny, świeży zapach
  • bardzo przyjemna w dotyku kapsułka (tak, zachwycałam się jej delikatnością, jest miła w dotyku i taka mięciutka:))
  • okrągły kształt
  • dobrze widoczne podziały 4 komór
  • dobrze leży w dłoni
  • łatwe dozowanie

Dzięki Persil Discs 4 in 1 pranie jest po prostu czystą przyjemnością! Od momentu otwarcia opakowania, gdzie wita nas przyjemny zapach, poprzez miły w dotyku dysk piorący, aż do momentu wyjęcia olśniewająco czystego, świeżego prania z pralki.


A co tak w ogóle oznacza to 4 in 1? 
  • Perfekcyjne usuwanie plam
  • Olśniewający blask
  • Długotrwała świeżość
  • Ochrona tkanin




Największe zalety Persil Discs 4w1, to:
  • Persil Discs 4w1 daje poczucie długotrwałej świeżości i przepięknej nuty zapachowej
  • Kapsułki do prania 4w1 usuwają plamy przy niskich temperaturach- już w  20°C
  • Persil Discs 4w1  dzięki płynnej formule wnikają głęboko we włókna tkaniny usuwając najbardziej uporczywe plamy
 



Ale żeby nie być gołosłownym człowiekiem, pokażę Wam jak usuwa plamy. Mam syna w wieku przedszkolnym, więc jego ubrania po powrocie do domu od razu trafiają do pralki. Oblane kompotem bluzki, czarne skarpety od chodzenia na boso, przetarte brudem kolana w spodniach... nie byłam w stanie tego doprać zwykłym proszkiem i byłam bardzo ciekawa czy Presil  Discs 4w1 sobie z tym poradzi. Dzięki temu, że Persil ma postać kapsułek, łatwo jest go dozować, dla średniej wielkości prania na dno bębna pralki wrzucamy jedną kapsułkę, a dwie kapsułki w przypadku pralek o ładowności powyżej 6 kg i prania większego niż 4- 5 kg. Pamiętajmy, że kapsułki wrzucamy zanim załadujemy pralkę brudami :). Przyznam się, że z oszczędności (chyba tylko) czasu nie sortowałam ubrań na białe i kolorowe i  prałam wszystko razem. Ubrania już nie farbowały, ale białe ubrania robiły się poszarzałe. Wypróbowałam kapsułki zarówno do białego prania jak i kolorowego.
Powiem szczerze, że po białym praniu normalnie mnie olśniło :) poszarzałe bluzki, odzyskały dawną biel, jakby były wybielone. Niestety nowoczesne telefony, same poprawiają jakość bieli, więc nie widać, tego blasku na zdjęciu, ale widać brak plamy!

ZOBACZCIE SAMI JAK PORADZIŁ SOBIE Z PLAMAMI:

Presil  Discs 4w1 do białych tkanin jak dla mnie, to coś wspaniałego. Syn jakoś dziwnie je w przedszkolu, że wszytsko trafia na koszulkę, tym razem był to kompot wiśniowy, a wiadomo, że nie zapieramy cuchów od razu, więc tym trudniej jest, to wszystko później doprać. A tutaj proszę bardzo jakie było moje zdziwienie, po wyjęciu z pralki, ukochanej bluzki synka. Poszarzały materiał zrobił się jaśniejszy, a plam nie ma! Ani śladu po plamach, a do tego jeszcze ten piękny świeży zapach i fajna miękkość i delikatność tkaniny. Nie ukrywam, że bardzo mnie zaskoczył  Presil  Discs 4w1 do białych tkanin. 




Presil  Discs 4w1 do kolorowych tkanin. Tu chyba powyższe zdjęcia mówią same za siebie! :)
Przepięknie doprało palmy na spodniach, które były nie wiem po czym, bo pojawiły się jak wróciliśmy z placu zabaw. Po wysuszeniu spodnie uzyskały piękny intensywny kolor, piękny delikatny zapach, no i oczywiście BRAK PLAM! Jestem zachwycona! Czuję, że Presil  Discs 4w1 zarówno do prania białego jak i kolorów zagości na stałe w moim domu!



 

O czym warto pamiętać wstawiając pranie:
  • sortuj ubrania, dzięki temu unikniesz zafarbowania i zniszczenia tkanin
  • wrzuć odpowiednią ilość kapsułek Presil  Discs 4w1 uzależniając ją od wielkości prania 
  • ustaw odpowiednią temperaturę prania
  • bądź EKO,  Presil  Discs 4w1 działa już w 20°C  

1 komentarz:

  1. Pranie czyste,delikatne jednak jak dla mnie zapach mógłby być intensywniejszy :)

    OdpowiedzUsuń