wtorek, 9 lutego 2016

Activia- nowe, delikatne i pyszne połączenie


Activia, jogurty, które od dawna widnieją na półkach sklepowych, ale tylko raz po niego sięgnęłam  i niestety okazał się być strasznie słodki, dla mnie za słodki. Nie przekonała mnie jego właściwość czyli utrudnianie pracy układu trawiennego, bo cukier mi za bardzo przeszkadzał i już więcej nie sięgnąłem po Activie.
Dzięki Streetcom mam możliwość przetestować nową odsłonę tych jogurtów, czyli połączenie naturalnego jogurtu bez cukru z owocami, które są ułożone na spodzie opakowania.

Dostałam super paczkę z dużą ilością Activii, która ledwo pomieściła mi się na półce w lodówce ;)




Testowanie produktu oczywiście zaczęłam najpierw sama:) musiałam sprawdzić jak każdy z osobna smakuje. Bardzo lubię jeść różne serki, czy jogurty z chlebem czy kajzerką. I Activia bardzo dobrze współgra z bułką. Jak ktoś jest głodny i chce zjeść szybkie śniadanie, jogurtowa kanapka sprawdza się niesamowicie, a co najważniejsze dba o nasz układ trawienny.
Poniżej kilka zdjęć z mojego pierwszego testowania :)



 Chciałabym się podzielić opinią na temat poszczególnych smaków Activii:
  

  • Brzoskwinia- to było dla mnie najlepsze zaskoczenie. Nie przepadam za takim smakiem jogurtu, więc gdy dostałam paczkę pomyślałam, że zacznę od najgorszego smaku, czyli brzoskwini. I tu moje zdziwienie. Pyszne, delikatne połączenie. Na dodatek fajne duże kawałki owocu, mięsiste i chrupkie, nie jakaś marmolada tylko prawdziwe kawałki. Ten smak przekonał mnie do jogurtu brzoskwiniowego i chyba muszę przyznać, że ze wszystkich rodzai ten najbardziej mi odpowiadał. 

  • Truskawka- dobra, ale słabo wyczuwalna, czułam jakbym jadła truskawki wyjęte z kompotu, takie lekko bez smaku i rozgotowane. Ale ogólnie jogurt ok, lubię mało słodkie, ale jak mam być szczera to jak na jogurty truskawkowe mnie nie powalił.

  • Malina- Bardzo przyjemny smak. Delikatnie wyczuwalne maliny, bardziej mi podchodził jak truskawka, fajny kremowy i te malutkie drobinki malin. Bardzo smaczny, lekko kwaskowy.

  • Śliwka- tu moje zaskoczenie, nie lubię śliwek, a tym bardziej jogurtów o takim smaku. A ten okazał się całkiem smaczny. Po pierwsze śliwka nie jest jakoś mocno wyczuwalna co nie odstrasza :) a po drugie jest dosyć dobrze rozdrobniona dzięki czemu nie mamy w buzi dużego kawałka śliwki.


Podsumowując, największym plusem jest dla mnie to, że jogurt naturalny jest bez dodatku cukru. Bardzo fajne jest połączenie z owocami po które musimy sięgnąć głębiej łyżeczką. Dobrym pomysłem jest też sprzedawanie Activii w dwupaku.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz