czwartek, 22 stycznia 2015

RÖRHOLT- doskonały do mieszkania jak i na balkon


RÖRHOLT- leży w Ikea w dziale wycieraczek jej standardowa cena to 49,99. Jakoś tak średnio wpadała w oko, bo wykonana jest z  polipropylenu, czyli wygląda jak wykonana z plastikowej bazarowej torby:) Ale, ale, gdy pojawiła się promocja tygodnia w Ikea Targówek i jej cena nagle stała się niższa i to o wiele niższa, bo 9,99 zł, to poleciałam ją kupić.

Mam bardzo długi korytarz (przedpokój), a niestety w zimie na butach przynosimy ze sobą różności, bo zimno i nie każdemu przed blokiem chce się dobrze wytrzepać obuwie:). dlatego za taką cenę w zimie położyliśmy ją właśnie przy wejściu do domu. Cały rok leżeć tam nie będzie dlatego zaczęłam się zastanawiać jak ją wykorzystać w lecie. I mój wspaniały mąż powiedział- na balkon z tym:) no i doszłam do wniosku, że to wcale nie głupi pomysł :)

http://meillahososs.blogspot.com/2014/04/keittionmatto-koksmatta.html

Zaczęłam szperać w internecie i znalazłam parę inspiracji zarówno jak urządzić balkon jak i na wykorzystanie tego dywanika. Nie na wszystkich zdjęciach jest właśnie ten z Ikea, ale można się zainspirować patrząc na inne "paski" :)








Bardzo fajnie pomyślane, że można wykorzystać niewielki balkon i osłonic się od sąsiadów takim właśnie motywem. Lekko marynistyczni, sielko :)




 
Bardzo elegancka jest wiklina na balkonie. Dzięki niej jest tak ciepło, przytulnie. Tym razem paskowy dywanik świetnie sprawdza się na tym balkonie.





Mała przestrzeń, ale co z tego! kilka drobiazgów, piękne kwiaty, stylowy dywanik i już mamy wspaniały klimat. Tylko wyjść z książką, kawą i pełen relaks.





Bardziej nowoczesne wnętrze, wydaje się, że właśnie dywanik na balkonie tworzy bardziej przytulny klimat.




Nie bójmy się zestawiać kolorów! Dużo kwiatów, paski, czerwień, biel i mięciutka kanapa! ach







Lekko w stylu skandynawskim:) Wygodne fotele i dywanik w paski, siedząc na nich nasze stopy nie będą marzły od gresu.







Źródła obrazków: 1, 2, 3, 4, 5, 6,




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz