piątek, 11 kwietnia 2014

PLAYBOY- press to play



Długooczekiwana kampania, ze względu na to, że mam problemy ze skora i zużywam tony balsamów do ciała, żeby ją nawilżyć, czyli... kampania adresowana idelanie dla mnie! Playboy:) nie dość, ze pięknie pacznące balsami, to i świetnie nawilżają. 



Jest! Dosłownie przed chwilą otrzymałam paczkę Ambasadora marki Playboy :)
Jest super! Połowa balsamów do testowania już rozdana. Poniżej przedstawiam fotki mojej paczki :) Chciałam zrobić na bieżąco, więc wykonane telefonem, jakość może kiepska, ale dzielę się tą piękną chwilą :D
Dla wszystkich testujących otrzymałam próbki Play it sexy,a opis do tego balsamu jest niezwykle zachęcający :
Spróbuj słodkiego, delikatnego balsamu, który otuli Twoją skórę zmysłowym piżmowo - waniliowym zapachem. Zamień swoje ciało w uzależniający plac zabaw dla jego dłoni.




Fajne połączenie zapachu balsamu z dopełnieniem perfum! Zawsze czegoś takiego szukałam, a na dodatek za niezbyt wygórowana cenę można pięknie pachnieć cały dzień :)


Źródło: 1,2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz