poniedziałek, 31 marca 2014

TUREK- sery to jest to!


Jestem ambasadorem Streetcom dzięki czemu dostaję różnego rodzaju produkty do testowania i mogę się nimi dzielić ze znajomymi i rodziną. Zbieram opinie na ich temat. Tym razem dostałam się do kampanii serków Turek.




W fajnym termoizolacyjnym opakowaniu otrzymałam przewodnik ambasadora, ulotki i  10 serków:
  • brie
  • camembert
  • puszysty Naturek

Nadszedł czas na rozdawanie znajomym i testowanie :) Poniżej kilka zdjęć mojej paczki, jest pyszna!





 No to próbujemy!

 
Chciałam dzisiaj przedstawić dania, które udało mi się stworzyć ze wspaniałych serów TUREK:)
Jednym z nich jest sałatka z serem brie. Przepyszna, sycąca lekko słodkawa, z winogronem i nie tylko.


W skład sałatki wchodzi:
  • sałata lodowa
  • marchew
  • ogórek
  • winogrono czerwone
  • brie naturalny TUREK
  • sól
  • pieprz
  • oliwa
Drugim pysznym daniem jest smażony camembert Turek na pysznej sałacie:


Camemberta staramy się wyjąć z lodówki odpowiednio wcześniej, by nie był zimny gdy zaczynamy go smażyć. Robimy to na bardzo małym ogniu, wówczas otrzymamy super efekt wypływającego sera, który pokryje nam liście sałaty. Sałatka, którą kładziemy pod spód jest dowolna, każdy ma swoje ulubione smaki i może je tutaj podać, ja użyłam podobnej kompozycji jak wyżej tylko dodałam pomidora zamiast winogrona.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz